Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

Εμπλοκή στις διαδικασίες για τις εκλογές. Σύγκληση της Βουλής ζητά η ΝΔ

Τη σύγκληση της Ολομέλειας της Βουλής, προκειμένου να υπάρξει διεξοδική συζήτηση σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών για τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις, προτίθεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να ζητήσει η Νέα Δημοκρατία στην αυριανή συνδιάσκεψη των προέδρων στο Κοινοβούλιο. Αυτήν τη θέση διατύπωσε ο κ. Μεϊμαράκης και στη Ζωή Κωνσταντοπούλου, κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχαν σήμερα Παρασκευή το μεσημέρι.
Νωρίτερα, 25 βουλευτές προερχόμενοι από τον ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν δήλωση με την οποία σχηματίζουν νέο κόμμα με τον τίτλο "Λαϊκή Ενότητα" και αρχηγό τον Π. Λαφαζάνη. 
Όλα αυτά προκαλούν εμπλοκή  καθώς βρίσκεται, μετ'΄εμποδίων, σε εξέλιξη η διαδικασία των διερευνητικών εντολών και ακόμη δεν έχει διαφανεί η τελική ημερομηνία για τη διεξαγωγή των εκλογών. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ

Aποδέχθηκα τον Ιανουάριο την πρόσκληση να στρατευθώ, στις δύσκολες για την πατρίδα μου και τον λαό μας εποχές, με τη Νέα Δημοκρατία.

Παράλληλα, παραφράζοντας τον Τζων Κέννεντυ, πιστεύω πως δεν πρέπει να περιμένω να κάνει κάτι το Κράτος για μένα, αλλά θέλω να δω τι μπορώ να κάνω εγώ για την πατρίδα μου.

Παρούσα στο προσκλητήριο είμαι και τώρα που οι στιγμές είναι ακόμη πιο δύσκολες για όλους μας.

Οι ερχόμενες εκλογές αποτελούν ένα κρίσιμο σταυροδρόμι. Κι η επιλογή που θα κάνουμε, θα σφραγίσει το μέλλον μας για πολλές δεκαετίες...

Από το Blogger.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More